Ravello, un oras de munte situat pe Coasta (Amalfi)

Ravelo se situează pe locul 2 pe lista preferintelor, imediat dupa Positano, atunci cand vorbim despre Coasta Amalfi.

Daca orasul ar fi avut si iesire la mare, ar fi concurat in mod serios cu Positano. Este situat in varf de munte, iar din piata principala, drumurile se bifurca, putand astfel descoperi orasul din interior.

Aici am ajuns din directia Salerno. Din directia Sorrento, trebuia sa iau trenul din Napoli pana in Sorrento, de aici autobuzul pana in Amalfi si apoi un alt autobuz pana in Ravello. Am optat pentru directia Salerno pentru ca, desi sunt la fel de multe schimbari (Napoli – Salerno – Amali – Ravello), timpul a fost mult mai scurt. Cel putin pana am ajuns in Salerno. Aici am asteptat aproape o ora autobuzul de Amalfi, care a fost plin pana la refuz. Plimbarea nu a fost una prea placuta. Am stat in picioare si a fost destul de dificil sa-mi tin echilibrul pe toate serpentinele, insa am ajuns cu bine.

Din Amalfi m-am urcat in autobuzul care urca in Ravello, unde am ajuns dupa inca aproape o ora. Distantele nu sunt mari deloc, insa avand in vedere drumurile inguste si serpentinele, nu se poate merge cu viteza.

Ravello este un oras frumos foc, situat in varf de munte, de unde poti admira mare parte din coasta. Cu cateva obiective de vizitat, eu m-am rezumat doar la Villa Cimbrone, un hotel ale carui gradini pot fi vizitate contra sumei de 7 euro si care iti ofera o priveliste de neuitat.

La intoarcere, coada mare in statia de autobuz. Multi taximetristi in zona, in cazul in care vrei sa scapi de coada. Atentie insa, unii vor sa te si pacaleasca. Unul dintre ei se apucase sa lanseze zvonul ca autobuzul care urma sa vina este ultimul si ca nu vom avea cu toti loc. Insa nu era adevarat. Dupa primul autobuz, a mai venit unul 🙂

Dupa vizita in Ravello, am revenit in Amalfi, cu gandul de a vizita si acest oras. Din pacate, era foarte inorat si incepuse deja sa picure. Imediat cum m-am urcat in autobuzul care sa ma duca inapoi in Salerno, a inceput sa ploua torential. Chiar si cand in am ajuns in Salerno, ploaia nu incetase, astfel ca nici Salerno nu am putut vizita. Dar cine stie…vreodata, poate voi reveni in aceste locuri minunate.

 

 

Lasă un comentariu