Delta Dunarii in luna august

Nu fusesem niciodata in Delta, cu atat mai mult cu cat nu am mai ajuns pe litoralul romanesc de cel putin 5 ani.

Dar iata-ma nevoita sa organizez o intalnire in interes de serviciu chiar in Delta, pentru 2 zile. Am cautat, am intrebat, am investigat si intr-un final am ales: Puflene Resort, 4****, localitatea Murighiol. Alegerea nu a fost grea, avand in vedere lipsa de disponibilitate la alte hoteluri, plus ca, pentru a ajunge la acest resort nu era nevoie sa traversam cu bacul/barca. Deci castigam cateva ore.

Locatia este pitoreasca, foarte aproape de locul unde pot fi inchiriate ambarcatiuni. Hotelul in sine este cam ponosit, camerele par imbacsite si cu un miros ciudat, iar reteaua Vodafone nu are acoperire…deloc. Noroc cu wi-fi-ul din locatie, ca altfel eram cu adevarat rupti de lume. Insa mancarea este foarte gustoasa. Pe langa preparatele din peste (evident), pretentiosii gasesc si preparate din pui/porc/vita.

Nu este foarte mult de povestit despre Delta…ce sa faci aici in afara de plimbarea cu barca? Mai nimic. Insa plimbarile fac tot banul…te gasesti dintr-o data in mijlocul naturii si te simti ca un intrus. Ca si cum nu ai niciun drept sa te afli acolo si sa deranjezi vietuitoarele. Este absolut superb. Este o liniste asurzitoare care te relaxeaza maxim. Uiti de tot si de toate, iar mintea iti este atat de limpede.

Am optat pentru doua plimbari cu barca…un traseu pus la dispozitie de hotel de 3 ore dus-intors si am solicitat inca unul, tot de 3 ore. Primul a fost destul de comercial, in sensul ca ne intalneam la tot pasul cu alte ambarcatiuni ticsite de turisti, insa un traseu foarte frumos. N-as putea sa vi-l spun, insa il gasiti cu siguranta pe site-ul hotelului.

Cel de-al doilea traseu a fost de fapt o improvizatie a barcagiului si a fost de-a dreptul superb. Ne-a plimbat prin zone salbatice, fara turisti care sa deranjeze…doar noi si natura.

Delta Dunarii este unul dintre acele locuri unde trebuie sa ajungi macar o data in viata. Nu conteaza ca nu vei mai reveni, insa o data in viata trebuie sa fii aici.

Eu cu siguranta nu voi reveni, cel putin nu intr-o vacanta de o saptamana. Nu as avea ce sa fac, nu sunt pasionata de pescuit, insa nu regret nicio secunda ca am ajuns aici. Natura este splendida, iar linistea si impacarea cu sine pe care ti le ofera nu le gasesti usor in alta parte.

 

Lasă un comentariu