Trnava, o excursie la 30 minute de Bratislava

Daca va aflati in concediu in Bratislava si aveti jumatate de zi de la dispozitie, Trnava este o optiune foarte buna pentru a iesi din capitala slovaca.

Acesta a fost si cazul meu. Vazusem cam tot ce imi propusesem si voiam oricum sa ies din capitala ca sa ma bucur si de alt oras. Am citit ca Slovacia are orase tare frumoase si ar fi fost pacat. Am ales Trnava pentru ca ajungeam foarte usor – o calatorie de doar 30 minute cu trenul. Biletul l-am cumparat direct din gara, vreo 2,5 euro. Aplicatia OBB imi oferea bilet cu 10 euro. Deci, cumparati direct din gara.

Nu stiu cum se face, dar mi se intampla uneori sa nimeresc in astfel de orase exact cand are loc vreun eveniment sau sarbatoare. Cand am ajuns, in Trnava avea loc un Burger Fest exact in centrul orasului. Cu muzica, carusel si cateva tarabe cu bunataturi. Am ales totusi sa mananc la un restaurant langa, asta pentru ca imi place sa stau jos atunci cand mananc 🙂 Pe traseu, m-am interesectat si cu o mireasa si ginere la o sedinta foto, iar putin mai sus, la biserica, erau asteptati de invitatii la eveniment.

Orasul este mic, 2-3 ore sunt mai mult decat suficiente pentru a te plimba pe toate stradutele. Poti urca in turnul din centru pentru a vedea stradutele de sus, iar apoi sa te pierzi in spatiu. Orasul este foarte curat si frumos amenajat. Las mai jos cateva poze sa vorbeasca de la sine. Daca nu erai sigur(a) daca sa mergi pana acolo, sper ca pozele sa te ajute sa te decizi 🙂

Lasă un comentariu